Palautteesta
Palautetta voi kertoa tai kirjoittaa minulle, jolloin voimme keskustella asiasta vastaanotolla. Palveluiden kehittäminen on tärkeää, joten arvostan palautetta, ja kysynkin sitä mielellään säännöllisesti.
Yhteydessä voi kuitenkin olla myös Valviraan, Psykologiliittoon, hyvinvointialueen potilasvastaavaan, kuluttajaneuvontaan tai kuluttajariitalautakuntaan, joista kahteen jälkimmäiseen löytyvät linkit alla olevasta läkisääteisestä sitaatista:
”Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.”
Lähetä palautetta
Yhteystiedot: sateenkaaripsykologi(at)gmail.com p. 0442314342 |